Sunday, April 29, 2007

Snart 11 mdr...






















Hej igen, ja nu er jeg snart 11mdr gammel, og meget er sket siden sidst. Jeg har bestået min første skole klasse, Dansk Kennel Klub's Unghundemotivation! Kom ikke her.....! Det var mægtig sjovt, der var en masse andre søde og sjove hunde, og min mor som gik med mig, skulle hele tiden give mig godbidder, når jeg adlød hendes kommandoer!
Jeg har har haft besøg i Påsken af min familie nede i Tyskland. Elisabeth, Annegret & Pierre kom forbi, der var bare skønt at se dem igen, jeg var bare helt rundt på gulvet af glæde!

De sagde at, jeg var så flot, så min Mor og Far må se at få mig på udstilling! Elisabeth har lavet en Hjemmeside om min far Mahatma Brigadier tryk her for at se den : http://www.mawena.de/index.html
Min storebror Maurice har også en hjemmeside: http://www.bully-hildesheim.de/index.html
Maurice har lige vundet titlen BOB = Best of Breed, på en udstilling i Glindow, Tyskland.
Om 2 uger skal jeg starte i skolen igen, denne gang på et kursus der hedder "Motivationen fortsætter" Damen der leder kurset sagde at, jeg ikke var moden nok til at springe dette kursus over..... hmm... det forstår jeg ikke helt, jeg føler mig mindst så stor som en Skt Bernhard hund !! Men skidt bare der falder masser af godbidder af, så skal jeg nok vise hvad jeg dur til ;-)
I øvrigt så er det min Far der skal gå med mig denne gang, for kurset er om søndagen, og når det er weekend er jeg nemlig Fars hund!
Nå men jeg må smutte igen, det er jo blevet forår, og jeg har jo en have der skal passes, fugle der skal jages, myrer der skal spises, græs der skal fræses...osv osv. Jo jeg er en travl hund.
Hej med jer, og husk at lave en lille hilsen der hvor der står kommentar!
"High Paw" potedask fra Ozzy












1 comment:

Anonymous said...

test, no logon req.