Saturday, December 16, 2006

Julehilsen fra Ozzy







Hej igen alle sammen, så er det vist på tide med en lille hilsen fra mig og min familie. Julen er nær og jeg har hjulpet min mor med at pynte huset op til Jul, min mor et lidt tarvelig for jeg må slet ikke lege med alle nisserne!

Det har ellers været en spændende tid siden jeg "bloggede" sidst, jeg har nemlig mødt min halvbror Zorro (vi har samme far, det er ham den flotte fyr på billedet oven for) Zorro bor i samme by som mig, han er en heldig hund for hans nye familie har et bageri! og mand for noget godt brød de laver der!

Zorro har lovet at komme og lege med mig i min have, men han må vist vente lidt, for med al den regn vi har fået, og mine fræse ture over græsset, ligner min have snart en pløjemark hihi....

Jeg har også fået en jævnaldrene ven, der hedder Bjørn, han ser lidt sjov ud, de kalder ham for en Golden Retriever! Da han og jeg mødtes nede ved stranden, var han nu ikke så "golden" da vi var færdige med at lege ;-) Der var også en sød Collie som hed Mia, hun var bare ikke så pjattet som Bjørn og mig. Nede ved stranden så jeg også havet for første gang, der er godt nok meget vand i !! og det er sk... koldt! Jeg gik i til midt på benene, men det var meget sjovere at løbe i de store vandpytter sammen med Bjørn.

Nu har jeg også prøvet at være alene hjemme en halv time, det var ok, jeg sov så tungt da "de gamle" kom hjem at, jeg ikke opdagede at de var kommet hjem, før de stod midt i stuen! jow jow, jeg er noget af en vagthund hihi....

Nu vil jeg slutte for denne gang med at, ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår. Knus fra Ozzy & Familie

No comments: