Sunday, June 03, 2007

På Fredag fylder jeg 1 år !







Hej alle sammen, nu fylder jeg snart 1 år og som i kan se på de nye fotos, så er jeg blevet stor og flot :-) Igår havde jeg en skøn dag, jeg havde besøg af min bedste veninde, Pekingeseren Line og hendes menesker Nicolai & Michelle. Det var vildt skægt, og mine mennesker var vildt skøre - min far stod og lavede mad ude i haven!!! Men det var ok, Line og jeg delte en pølse, som tak for at, vi fulgte madlavningen så intenst :-)

I får ikke mere for idag, jeg har jo travlt, jeg skal ud i haven og gø af den der tingest der gør græsset kortere! Kærlig hilsen Ozzy.

1 comment:

Anita Thomhave Simonsen said...

Hej !

faldt tilfældigt over din blog..ved at gennemkigge bloggere i østjyllan på blogger....fik lige lyst til at skrive en kommentar da du (hund) ser rigtig sød ud også da du var 17 uger....jeg har selv en brun labrador på 1 år og 8 mdr. som selvfølgelig også er rigtig sød...men ville bare lige fortælle dig at du er heldig at have din egen blog..må være en herlig hundeelsker du har som ejer..

Venlige tanker fra Anita fra Randers